piątek, 20 maja 2016

O mnie



O mnie








Kilka słów o mnie. 
Choruję na stwardnienie rozsiane od 2001 roku. Moja choroba przebiega rzutami, z każdym rzutem mój stan się pogarszał.

Próbowałam różnych metod leczenia oraz rehabilitacji w ramach Kas Chorych i później NFZ. Jak jest z tą rehabilitacją, każdy wie, jest ona rzadko, zabiegów jest mało, a następna dopiero za parę miesięcy, i to jeśli dobrze pójdzie. Poprawa więc była tylko chwilowa, a mój stan pogarszał się cały czas.
W sierpniu 2015 roku, po kolejnym rzucie straciłam czucie w nogach. Rehabilitacja szpitalna, którą miałam następnie przez 6 tygodni, przywróciła mi czucie, ale do pory nie mogę chodzić i poruszam się na wózku inwalidzkim w obrębie mieszkania. Wymagam całodobowej opieki.
Mieszkam z moją córką w bloku na drugim piętrze. Klatka schodowa jest bardzo wąska, nie ma windy, więc jestem praktycznie uwięziona w mieszkaniu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz